Utmaningen fortsätter.


Jag fortsätter med min
utmaning och har några böcker att lägga till. Men fortfarande inga inbunda, det går trögt det där.

Vad jag läst hitils under 2007 (De med kryss efter är recenserade):

Må Döden Sova - Anna JanssonX
Bergdorfblondiner - Plum SykesX
Röda Vita Rosen - Mariette Glodeck X
Docka Vit Docka Röd - Maria Lang X
Exil - Denise Mina X
Den Amerikanske Pojken - Andrew Taylor X
Trollbunden - Jane GreenX
Stjärna För En Natt - Lisa JewellX
Nässlorna Blomma - Harry MartinsonX
Monkeewrench-morden - P.J Tracy
Flickan Från Ovan - Alice SeboldX

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Kristina: Visst är det typiskt när man nu är i tagen för att bjuda på hela härligheten på Tradera, så har någon annan bjudit över, så här sitter jag nu utan en enda bok av Anna Jansson. Kul att du hittade till min blogg och jag ska härmed anta din utmaning och skriva vad jag läst eller lyssnat på för böcker 2007. Hoppas Deckergunnar oxå hänger på. Jag skriver om utmaningen i min blogg så du får hålla koll där. Ha en fortsatt trevlig helg, Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback