Utmaning

Jag har börjat läsa flera andras bokbloggar, det var de som fick mig att börja skriva en själv.
Jag har upptäckt att flera av dem har utmanat sig själva, eller kört på något slags tema.

Här är då min egen utmaning till mig själv.

Under 2007 ska jag ha läst minst 100 böcker.

Utav dessa ska mins 10 vara inbundna, låter kanske enkelt, men jag läser nästan bara pocket. De är billigare och lättare att bära runt på.

Alla böcker jag recenserar är inte lästa nyligen, efter som jag precis startat bloggen recenserar jag både nylästa böcker och böcker jag läst för längre sen.

Vad jag läst hitils under 2007 (De med kryss efter är recenserade):

Må Döden Sova - Anna Jansson
Bergdorfblondiner - Plum Sykes
Röda Vita Rosen - Mariette Glodeck X
Docka Vit Docka Röd - Maria Lang X
Exil - Denise Mina X
Den Amerikanske Pojken - Andrew Taylor X
Trollbunden - Jane Green
Stjärna För En Natt - Lisa Jewell

Bara 7 verkar det som men för att det inte ska verka så lite kan jag tillägga att jag inte tagit med de böcker jag läst förut men läst om. Ingen utav de lästa var inbunden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det kul med böcker !!!?? Jag har en hel hög jag ska läsa Jag köper mycket på loppisar och pocket shop Jättekul med dina recensioner ! Jag gillar också Marian Keyes + deckare .Thrillers och spännande böcker om människors livsöden Jag läser i stort sett allt utom riktigt sliskiga kärleksromener som typ harlequin böckerna

2007-01-28 @ 00:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback