Babyfeber - Jane Green

Julias förhållande med Mark har svalnat och gapet mellan dem blir allt större. I sin desperation intalar sig Julia att det är ett barn som saknas. Men hur långt är hon beredd att gå för att bli gravid?
        Maeve är allergisk mot allt vad relationer och familjeliv innebär och får eksem bara av att se en barnvagn. Upptagen med sin tevekarriär märker hon knappt att ett one-night-stand har resulterat i en högst ovälkommen graviditet.
        Samantha går helt upp i sin roll som mamma och har bara ögon för sin underbara son. Men ansvaret och ensamheten under långa dagar förändrar henne, och hennes man Chris undrar hur hans charmiga fru har kunnat förvandlas till denna hyperkänsliga vulkan, vars utbrott är lika häftiga som oförutsägbara.




Mjaaa, nej den här boken gjorde mig lite arg. Det finns vissa personer som man av lojalitet mot sina vänner inte blir vän med och Samantha bryter fanimig mot det, gjorde mig mest sur. Men alla ska ju alltid vara så goda och förlåtande. bah.

Två av fem möjliga.

KK

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej
Nja låter inte riktigt som min "cup of Tea"
:)

Postat av: Gunnar

Hej
Idag är det "hjärngympa" på min blogg.Välkommen att testa!
:)

2007-09-19 @ 15:59:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5859
Postat av: nora

blogga!!

2007-11-12 @ 00:31:43
URL: http://kanskeenhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback