Utmaningen...

Det var ett tag sedan jag uppdaterade, och jag skyller på läxor och njutningen med att ha lov. Men jag har iallafall läst en del som förtjänar att hamna på lästa-listan. Fortfarande inga inbunda, det börjar bli dags för dem nu.

29st.

Vad jag läst hitils under 2007 (De med kryss efter är recenserade):

Må Döden Sova - Anna JanssonX
Bergdorfblondiner - Plum SykesX
Röda Vita Rosen - Mariette Glodeck X
Docka Vit Docka Röd - Maria Lang X
Exil - Denise Mina X
Den Amerikanske Pojken - Andrew Taylor X
Trollbunden - Jane GreenX
Stjärna För En Natt - Lisa JewellX
Nässlorna Blomma - Harry MartinsonX
Monkeewrench-morden - P.J TracyX
Flickan Från Ovan - Alice SeboldX
Högläsaren - Bernhard Schlink X
Änglarösten - Arnaldur IndridasonX
Kärlekens Historia - Nicole KraussX
Tusen små bitar - James FreyX
Fallet G - Håkan Nesser X
Dårskaper i Brooklyn - Paul Auster X
The Curious Incident of The Dog in The Night-Time - Mark Haddon
84, Charing Cross Road Brev Till En Bokhandel - Helene HanffX
Tristan och Isolde - Joseph BédierX
Hål i huvudet - Jenny Jägerfeld X
De hängdas evangelium - Robert Karjel X
Min stora kärlek - Sarah DunnX
I de sista tingens land - Paul AusterX
Mord efter schema - Charlotte ArmstrongX
Kvinna i grönt - Arnaldur IndridasonX
En kort berättelse om traktorer på ukrainska - Marina Lewycka
Vad jag älskade - Siri HustvedtX
Nina och sundet - Fredrik EkelundX
Fahrenheit 451- Ray Bradbury X

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Oj Vad Du läser mycket!Jag får nog testa Denise Mina snart.
Igår lyssnade jag "live" på Aino Trosell på biblan i Karlstad.Det var intressant!
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback