Kvartalsrapport

Såg att andra lagt upp kvartalsrapporter och kände mig för att göra samma sak.
Så hur långt har jag kommit i min strävan att läsa 100 böcker på ett år, nu är det mars och jag har läst.. damtadam..
22st.
Jag har inte läst någon i april så man kan säga att det blir 22/3 vilket blir 7.33333 i månaden. Det var minnsan inget rekord och om jag ska nå upp till hundra får jag ta och gaska upp mig.
Bäst av dem, utan inbördes ordning.

Röda Vita Rosen - Mariette Glodeck
Nässlorna Blomma - Harry Martinson
Kärlekens Historia - Nicole Krauss
The Curious Incident of The Dog
in The Night-Time  -  Mark Haddon
Högläsaren - Bernhard Schlink

Har påsklov nästa vecka, då blir det nog en del läsning.
Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback